Tuesday, December 22, 2009

Selamat Datang!!!

Assalamualaikum dan Selamat Datang kepada Anda! Laman ini adalah bermatlamat untuk mendidik dan membantu pengguna seperti anda memahami insuran hayat dan maklumat asas yang boleh memberikan panduan kepada kita semua untuk membuat keputusan yang tepat apabila membeli polisi insurans hayat, memilih pelan perlindungan takaful khususnya produk PruBSN Takaful.


Info ini diberikan secara percuma berlandaskan pengalaman saya sebagai perunding sepenuh masa untuk Prudential. Dengan ini, pembaca akan mendapat informasi berkenaan cara-cara merancang kehidupan, dan memantau program insurans hayat anda yang akan memberi manfaat kebaikan kepada diri sendiri dan waris anda.

Diharapkan dengan adanya laman blog ini, ianya dapat memberikan informasi yang berguna supaya kita menjadi lebih bijak dalam membuat perancangan kewangan.

Dan sekiranya anda mendapat manfaat daripada informasi laman blog ini, sila sampaikan kepada saudara atau sahabat yang lain supaya mereka juga dapat membuat keputusan yang tepat dalam memilih pelan perlindungan.

Selamat beramal!

No comments:

Post a Comment